Yokebe diett planer.

Yokebe 2 ukers Turbo Diet

Er neste ferie, klassegjenforeningsfest eller et viktig selskap rett rundt hjørnet? Eller passer ikke favorittjeansen din lenger? Trenger du å gå raskt ned i vekt? Her er den raske og enkle løsningen: Yokebes 2-ukers Turbodiett! Med Turbodietten kan du se den første vektreduksjonen allerede etter kort tid, slik at du når vektmålet ditt raskt!

 

UKE 1: KICKSTART FASEN

La oss komme i gang med kickstart fasen, som gjør det mulig å gå betydelig ned i vekt. Erstatt tre måltider hver dag med en smakfull Yokebe-shake. Din første uke bør dietten inneholde andre typer sunne lavkalorisnacks som frukt og grønnsaker. Det er avgjørende å følge opplegget de første dagene!

UKE 2: MÅLFASEN

Erstatt et måltid to ganger per dag med en Yokebe-shake. Til lunsj eller middag kan du spise et godt balansert måltid: finn sunne mattips på Yokebe.no og planlegg måltidene dine på forhånd for å oppnå best mulig resultat. 

Den lengre Yokebe Dietten

Har kaken til kaffen, den stressende kontorjobben eller graviditeten etterlatt spor på mage, bak og hofter? Vil du bli kvitt det ekstra kroppsfettet raskt og effektivt? Da er Yokebes utvidede kostplan din perfekte strategi for å gå ned i vekt. Du kommer til å forbrenne uønsket fett og oppnå raske og vellykkede vektreduksjonsresultater for å nå den idealvekten du har ønsket så lenge.

UKE 1: KONSENTRASJONSFASEN

La oss komme i gang med konsentrasjonsperioden, der det er mulig med betydelig vektreduksjon. Erstatt tre måltider hver dag med en smakfull Yokebe-shake. Din første ukediett bør omfatte andre typer sunne lavkalorisnacks som frukt og grønnsaker. Det er avgjørende å følge opplegget de første dagene!

UKE 2–4: INNLÆRINGSFASEN

Erstatt to måltider med en Yokebe-shake hver dag. Du kan spise et godt balansert måltid til lunsj eller middag.Trenger du inspirasjon til måltidsidéer? På Yokebe.no finner du sunne oppskrifter til velsmakende ernæring! Treningstips: Begynn nå med å gå en rask tur i friluft to til tre ganger i uken.

FRA UKE 5: FORTSETTELSESFASEN

Utvikle ernæringsvanene dine og erstatt kun 1 måltid per dag med en Yokebe-shake som del av et kosthold med begrenset energiinnhold. Denne fasen hjelper kroppen din å opprettholde den nye vekten på sikt mens du fortsetter å gå ned i vekt i en mer langsom takt for å unngå jojoeffekten. Øk ditt fysiske aktivitetsnivå med enklere trim i minst 20 minutter (sykling, turer osv....) to til tre ganger i uken. Legg inn fysisk aktivitet som en del av din daglig rutine for å øke forbrenningen og muskelmassen din.

Tips for å gå ned i vekt: For å opprettholde din ønskede vekt, kan du erstatte et måltid med en Yokebe-shake hver gang du synes det er nødvendig. Prøv å ikke falle tilbake i gamle matvaner. Fortsett å følge et kosthold som er sunt, balansert, variert og rikt på proteiner.

 

Kom i gang med Yokebe

Du får Yokebe på ditt lokale apotek eller gjennom forhandlere på nettet.

KJØP PÅ NETTET FINN EN BUTIKK

 

Starten met Yokebe